Oude doos / Vandaag ging ik door het archief van mijn laptop, door de honderden foto's die ik
tijdens de eerste selectie blijkbaar niet goed genoeg vond, vind ik soms nog best wel toffe foto's.
Ik probeer elke dag foto's uit te zoeken en te bewerken, zodat ik een echte foto pro word. Morgen
ga ik naar Rotterdam om papieren in te vullen en kamers te bekijken. Het idee dat ik zometeen
in mijn uppie op een kamer zit in Rotterdam en 186,2  km verwijderd ben van mijn leuke broer en
ouders is nog wel een beetje vreemd, maar ik kan echt niet wachten om aan mijn studie te beginnen.

5 opmerkingen:

  1. Oeh super spannend dat je in rotterdam gaat wonen! Het went vanzelf wel.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier in Rotterdam en geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave foto's! En alvast succes met je opleiding en veel plezier in Rotterdam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet goed genoeg? Ik vind ze prachtig!
    Tof dat je op kamers gaat, ik heb ook net een kamer gevonden en het is eigenlijk ook best wel heel erg fijn om je eigen plek te hebben. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakt zulke mooie foto's! Spannend dat je op kamers gaat maar ook leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen